tisdag 10 december 2019

Att våga göra tvärtom


En del av det du får av mig på den här bloggen och i allt jag spelar in och skriver är mina tankar om hur du kan bli en vinnare genom att göra på rakt motsatt sätt.

Alltså Tvärtom!

Jag berättar om hur jag har gjort, vad jag gör och vad jag vill göra. 

Och också hur andra har gjort.

Jag får en kick varje gång jag tänker på att jag inte längre bryr mig om vad dom andra tycker om det jag skriver och gör.  

Och då menar jag inte på det sättet att jag har slutat lyssna och lära av experter på olika områden, inte alls, tvärtom! Varje morgon går jag ju upp klockan 6 och läser en stund något som någon annan vill lära mig...

Istället på det sättet att jag vågar lita på vad jag själv tycker och på mina egna idéer.

Vill jag göra något så gör jag det. Som till exempel att starta Topp26-bloggen...

Hur gör du? Är det viktigt för dig vad andra tycker? Eller känner du att du skulle vilja ta tag i ditt eget liv och styra det själv och göra det som du brinner för?

I så fall har du kommit rätt! Häng här på bloggen så kommer du få massor av inspiration.

Så att du också vågar göra tvärtom.

Allt går!

- Max

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar